MÅNDAG

 
Hej! 
Ojsan nu har det blivit lite dålig bloggning men har tyvärr inte mycket att skriva om haha. 
Idag kom Albin hem till oss vid ett ungefär och jag har en lite story att berätta för er!
Nu var det ju såhär att Albin skulle komma halv ett, fast det visste inte jag. Så jag låg och sov då fast vaknade typ prick halv ett och märker att Albin har skrivit till mig på kik. "Jag är framme om en kvart". Jag flyger upp u sängen och klär på mig och borstar tänderna och försöker få tag på william. Han var ju inte hemma för han hade suttit och lanat med två andra kvällen innan. A jag springer ner till våran andra kompis för att få tag på wille men han sov såklart. Väcker honom och springer tillbaks och fixar klart mig och sen kom han. Haha ja det blev lite stressigt men hoppas att han lärt sig att familjen Granberg sover till solen går ner igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback