LÖRDAG

 
Hej! Nu är det lördag igen och jag vaknade typ halv elva!..och är fortfarande trött. Vad ska ni göra idag då för jag har inga planer hittills! Hoppas på att något kul dyker upp! 
Vet ni vad, jag tror verkligen att det blir en resa till New york i år för att mamma har pratat om att hon ville åka till Florida och gå på Harry Potter land och hyra bil och åka runt och titta lite överallt och sen ta några dagar i New york! Vi pratade också om att kanske åka till Barcelona men eftersom USA resan kommer bli dyr så blir det nog inte en resa till Barcelona.. Fast såklart åker jag helldre till USA! 

Kommentarer
Emma säger:

Sofia, kanske vi ses i New York då? ;) Det är inte lång resa att komma från Washington DC dit, så det skulle vara helt galet kul! Ännu är vi i Finland, men flyttar i Februari för ett år till DC. Kramar från Finland!

Svar: Åh! Gud så kul! Nu vill jag bara åka dit ännu mer!! :D Kram!
Sofia Granberg

2014-01-11 | 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback