Gott Nytt År! 2014!

 
Hej! Nu tänkte jag berätta lite om min nyårsafton.
Vi gjorde oss fina och sen kom våra gäster. Vi åt hummer till förätt och oxfile i smördeg till varmrätt och sen kladdkaka med hemmagjord glass till efterätt. Allt var super gott! Jag, William, Keanu och Rohan var ute och smällde massa smällare och raketer. Klockan började närma sig tolvslaget och alla var beredda att skjuta upp raketerna. Några minuter innan kom Anton och Fredrik. Klockan blev tolv och vi firade nytt år. Jag fick en kram av keanu och så gav jag min mamma en puss på kinden haha. Jag, Anton och Fredrik drog oss upp på berget och kollade in fyvärkerierna från långt håll, så fint! Sen tog nästan allt slut och Jag, William, Fredrik och Anton bestämde oss att gå runt lite och kolla. Då mötte vi Elin och Kim, vi stod och prata med dom ett tag, sen gick vi. Några timmar efter tolvslaget drog Anton och Fredde och då gick jag och William hem. Så jag gick och la mig halv fyra kanske. Men jag hade en jätte bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback