SÖNDAG

 
 
Hej! Nu är det söndag och jag ligger här i min säng tittar på Gossip Girl. Jag har aldrig riktigt följt det men så tänkte jag varför inte, alla säger ju typ att det är jätte bra och jag håller faktiskt med hittills! 
 
Igår blev det bio med Sarah och Emelie på sergel. Vi såg paranormal activity 5, the marked ones. Jag rekomenderar den filmen stort! Jag älskar alla dom filmerna och jag hoppas att dom fortsätter rulla in med nya filmer varje år haha. 
 
Idag orkar jag seriöst inte göra någonting. Mamma bara tjatar på mig för att jag måste plugga till ett prov men jag orkar bara inte. När jag sen känner för det så gör jag det. Puss! 

Kommentarer
erica björkander säger:

myyyyysigt :D

2014-02-02 | 14:12:06
Bloggadress: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback