GODDAGENSS

 
   
 
Kvällshumor..lol
 
Hej! Det var ett bra tag sen.. Senaste bloggningen var i lördags, måste skärpa mig nu känner jag. Sofia vill du fortsätta blogga? Jaa det är väl klart!  
 
Jag kan iallafall berätta om dagen. Idag var det somsagt skola, och efter skolan hängde Sarah och Emelie med hem och så tittade vi på film. Sen har jag absolut inte gjort nått förutom lite "träningsövningar" (?) lite snabbt. 
I morgon ska jag göra klart mitt prov för TREDJE gången om andra världskriget. Vi skulle blivit klara i fredags då det var men det var 23 frågor och jag hade allt för mycket att berätta.. hahah. Man får den här tanken att om jag nu inte tar med just det här kanske det blir minus på provet.. Men blir det för mycket? Ähh vafan jag skriver så mycket som möjligt! Så tänker jag. Sen blir det också ridning på kvällen! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback