Sjuk.. :(

Hej
Idag vaknade jag och mådde sämre än i går. Är väldigt förkyld och har lite ont i huvudet så det blev ingen skola för mig idag. Jag ligger och tittar på kläder på internet och har bara mys idag och väntar på att jag ska bli frisk. Kanske kommer till skolan i morgon men det beror på hur jag mår. Jag tror jag vet orsaken till att jag blev sämre och det var nog när vi öppnade fönstret igår i vårt klassrum och jag satt precis där. Men man kan ju säga att det var lite mitt fel eftersom jag satt kvar fast jag redan var lite sjuk. Och igår på förmiddagen var det ganska kallt ute.
 
Det är jätte fint väder ute så man vill ju gå ut men ändå inte för jag vet inte om jag orkar sitta där ute för jag är ganska trött. Mamma bytte mina klackskor till st 38 och jag har inte fått dom än så jag undrar vad dom håller på med på nelly men förhoppnings vis så kanske jag får dom i veckan, kram!
.
 
// Tröja - fabulous //
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback