Sorry sorry

Hej!
Förlåt för ett sent inlägg men jag mår inte så bra och har inte riktigt haft orken att blogga just när jag mår som jag gör..
 
Snart är Måndagen över och jag är jätte trött. Så det här får bli ett snabbt inlägg. Idag har jag blivit allt mer förkyld och kanske går till skolan i morgon. Men om jag gör blir det nog ingen idrott för mig. Idag har jag bara längtat till värmen, jag vill resa! Det räcker i bara några dagar för att jag ska vara nöjd. Och jag vill faktiskt spara ut mitt hår till långt igen för jag tyckte om när det var långt och när jag kunde göra långa toffsar och flätor. Det blev ingen träning idag såklart och tror inte det blir så mycket den här veckan om min förkyllning inte går över. Hörs i morgon, puss.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback