MÅNDAG

Hejsan!
Det kommer nog bli ganska sena inlägg eftersom det är veckodagar och jag är så trött då och så gör jag skolarbeten. Idag åt jag en underbar pasta sallad med mammas goda dressing till middag. Helt vanlig måndag idag i skolan och i morgon kommer det vara en vanlig tisdag. Nästa vecka åker jag och mamma tåg till mormor och morfar på fredag så kommer få sluta lite tidigare från skolan då yey! Det är alltid kul att åka tåg tycker jag, man kan kolla på film, äta snaks och mysa och det går så mycket snabbare än att åka bil, man sparar typ 1 och en halv timme på det. I morgon börjar jag träna igen för jag har ju varit sjuk så det har inte gått och så har jag haft fullt upp så det har varit svårt men i morgon då jävlar haha. Hade också tänkt att skaffa ny heather i oktober någon gång för jag måste ha lite nya bilder till min heather och då tänkte jag ta från bröllopet jag ska på. Aja nu iallafall ska jag kolla på det "okända" haha det har jag gjort enda sen jag var liten med mamma och det tänker jag fortsätta med haha Godnatt! Puss.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback