Helg!

Hej!
Kom hem ungefär för en timme sen efter att ha varit i centrum med mamma och köpt lite grejer men det blev ingen jacka eller ett par skor som jag behövde mest. Det måste man nästan kolla inne i stan. Men jag köpte vissa bra grejer som ett halsband som jag ska ha till bröllopet som verkligen matchar min klänning. Och bh utan band som också ska vara till min klänning för jag kan ju inte ha med band. Annat som jag köpte var 3 tröjor, ett linne och två ringar i guld och silver. Till lunch blev det räkmacka, det är så gott! 
Ikväll ska jag vara med Elin och hitta på nått och sen i morgon blir det tjej kväll! 
.
 
 
 
 
//kläder ± ringar - H&M, halsband - Lindex//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback