Godnatt

Hejsan!
Idag efter skolan var jag och spände min tandställning och den här gången ville jag att hon skulle spänna extra mycket så man kan se förändring men det ångrar jag nu för det värker som bara den och när jag skulle ta ut den för att äta kändes det som den hade suttit fast i mitt tandkött precis bakom mina framtänder och det gjorde så ont att ta bort den och så värkte den så otroligt i mina tänder! Idag var jag och träna och träningen sög verkligen, jag var aldeles för trött men det slutade med att jag sprang en stund i slutet. Det var väldigt kallt när jag skulle hem från träningen asså skoja inte det är typ 5 grader ute varje dag nu och idag hade jag min vinterjacka till skolan och frös endå helt galet! I helgen ska jag och mamma och köpa lite "ytterplagg" nu till hösten för jag har typ inget. So i need something new!
I morgon är det orienteringsdag och jag är faktiskt ganska taggad men jag har ingen aning vart jag ska, vi ska mötas vid ett ställe i morgon för att hitta haha. Aja nu ska jag sova för jag är jätte trött och vill bara sova så natti natti, ps det här ska jag ha med och äta tjejor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback