Bloggning från mobilen

Hej!
Ni förstår inte hur trött jag är. Jag har ont överallt i varenda muskel. Det var ju skoljogging idag och det slutade med betyg C för mig. Jag blev nöjd. Sprang på 33.02 min på 5.5 km. Efter var man helt slut och ville bara sova. Men när jag kom hem var det ingen vila. Snabbt in i duschen lite lätt sen fixa och klä på sig för ridningen. Äntligen hade jag en anledning varför pappa skulle skjutsa och hämta.. haha. Ridningen gick trögt årkade knappt anstränga mig och såklart ska jag få den segaste hästen som btw försökte bita och sparka mig fleragånger fast han sparkade mest sig själv.. hur smarta är hästar mellen 1 till 100? Hahaha. När vi red råkade min fot fastna mot sarjen å den gled längst sarjen åt fel håll, alltså foten var vriden så jag fick lite panik men jag klara mig haha. Har ju såklart ännu ondare och träningsverken börjar kännas efter ridningen. Kom hem, tog en dusch, åt, städa mitt rum och nu ligger jag i sängen och redo att sova puss och kram, hörs i morgon för då är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback