Oktober

 
Hejsan!
Det blev lite sen bloggning men det är tråkigt att blogga från mobilen. Och hade fullt upp med en läxa. 
Idag är det första oktober, alltså min månad! Jag fyller år om 18 dagar och jag vet inte riktigt vad jag önskar mig.. 
På fredag ska jag till mormor o morfar och det ska bli jätte roligt att åka tåg haha. Får dessutom sluta skolan vid ett ;D. hahah. På måndag ska jag till sjukhuset och utföra det där hemska (enligt mig) provet som jag inte vill göra. Jag vet att det finns människor som gör värre saker. Iallafall, nu är det verkligen höst fast det är väldigt kallt så jag hinner nog inte köpa nån höstjacka, jag får helt enkelt övergå till vinterjacka haha. Ha en fortsätt trevlig första oktober! Godnatt :)
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback