MÅNDAG

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
Sent inlägg idag! Idag fyller min väldigt omtyckta kill kompis år. Skrev till honom prick klockan tolv, det är ju ändå ett måste att skriva först haha! Sen efter frukost kommer William, Elin och Jesper över och jag var helt oförberedd för det. Killarna gick senare hem och Elin gick hem runt fem tror jag. Det var meningen att jag skulle träffa Elin, Anton, Fredde och Oscar sen men herregud vilket jävla väder vi fått! Avgå liksom. Så istället sitter jag här nu och väntar på att se på "112 Aina", inte för att jag brukar titta på det men det verkar kul. I morgon kanske jag och några til ska slagga hon nån, annars blir det på Onsdag! Vill ju typ ha en liten Halloween kväll för det är så kul att klä ut sig. Är det den 30de eller 31a oktober? No ideee.. Ha en bra Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback