Hejsan!

Hej!
Idag var det näst sista prao dagen och det är såklart jätte tråkigt för jag trivs verkligen där jag jobbar. 
 
Idag drog jag från ridningen. Ja det gjorde jag, för att vi hade en vikarie som hade satt mig på en häst jag inte ridit förut och som häller aldrig vill rida. Min kompis blev avkastad och fastnade i stigbygeln med foten så hon stugade den och svulnade upp så dom var tvungna att klippa upp stöveln. Och det har hänt flera liknanade saker vid varje galoppfattning och idag på ridningen skulle vi bara jobba med galoppfattningar såå... Jag vägrade helt enkelt och vi fick inte byta häst heller. Jag sa till vikarien att jag inte ville men dom ba " joo han är jätte bra" och höll på så, så jag gick utan att säga nått för jag var rädd att hon skulle tvinga mig att rida hästen.
 
Imorgon ska jag träffa Elin, Fanny, Lisa, William och Jesper och det har jag väntat på i en hel vecka för jag var inte med förra veckan för att jag var i värmland så det ska bli jätte kul! 
.
//tack för att vissa förstår// 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback