TORSDAG

 
Hej!
Torsdag idag och jag är väldigt nöjd över hur det gick för mig på ridningen idag, jag tyckte det gick AWESOME! Vi hade WE och för er som inte vet så är det lite västen ridning, med tjur och grejer. Jag har två rester i skolan och två prov framför mig och många andra.
 
I helgen är det öppethus på Drottning Blankas gymnasium som jag skulle vilja gå på men nu är det så här att jag och mamma ska åka och julhandla och det vill jag heldre göra haha. I morgon är det Fredag gubbs! Hoppas något trevligt händer!
 
Ni kanske undrar varför jag inte tar några bilder från nu men det beror på att jag har inga passande bilder nu haha men ska ta några i helgen förhoppningsvis. Hare bra mina vänner ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback