SÖNDAG

 
OMG! Känslan när både jag och mamma glömmer mobilerna hemma när vi är påväg in till stan.. då vill man ju bara gå och gråta. Tänkte men pappa kan ju komma och lämna dom till oss, nää hur ska vi få tag på honom utan dom? Hade ingen klocka heller. Så idag ficka jag uppleva en dag utan min mobil.. hemskt. 
 
Hej föresten!
Idag vaknade jag väldigt sent, kl 12. Hur ska jag orka gå upp tidigt i morgon?.. Idag iallafall åkte jag och mamma in till stan för att köpa ett par jeans från hollister men vi leta lite överallt, dock finns det ju inte dom modellerna jag vill ha.. suck. Det blev en tröja från Zara på det också och sen en mössa. När man är och shoppar brukar man inte tänka på vad man verkligen behöver och kommer på det i efterhand... såå störande. 
 
I morgon blir det skola igen. Längtar faktiskt efter mina kompisar fast jag har hängt med dom flesta hela lovet haha. I just love ma friends! Elin är ju i London.. inte alls avis nono. Hon kommer inte tillbaks fören på tisdag har jag för mig. Hoppas du har haft det trevligt Elin! Mycket den här veckan! Det är bara att kämpa! PUSS O KRAM!

Kommentarer
Elin säger:

Åh älskling, har det sjukt bra! Du skulle älska det! Kommer hem natten till onsdag, så kommer förmodligen till skolan på onsdag! Saknar dig:*

Svar: Saknar dig med! ses snart! :*
Sofia Granberg

2013-11-03 | 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback