SÖNDAG


 
 
Hejsan!
Söndags kväll nudå och måste ner och göra en läxa snart så inte min mamma blir galen på mig haha! Tänkte göra ett inlägg om igår också för jag kände att jag måste göra ett bra haha. Idag blev det bara en slapp dag för min del. Det blev ju lite sent igår så har varit väldigt trött. Min syster åkte hem idag och kommer förhoppningsvis hem nästa helg också, jag tycker det alltid blir mysigt när hon är här. 
 
Imorgon har jag tänkt gå upp riktigt tidigt för jag orkar inte stressa på morognen. Jag vill hinna äta en god frukost! I fredags blev min lärare så trött på våran klass för vi är så röriga (hehe) och så märkte hon att vi var för trötta för ett nationellt prov så då sköt hon upp det till nu på måndag OCH jag hatar nationella prov det går bara så dåligt för mig! Så jag är lite nervös inför det.. Aja hoppas ni kommer få en roligare måndag än jag. 
 
Är det bara jag som har fått jul känsla? Ni har ingen aning om hur mycket jag längtar till julen och förberedelserna innan. Åååh vill ha nu! Måste ju fan börja tänka på julklappar också till tjocka släckten haha!
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback