MÅNDAG

 
Hejsan!
Ligger nu i sängen och vill sova! Det är måndag igen och eländet forsätter, välkommern till nian. Vi har ett prov i No på torsdag och har prov veckan efter det och sen efter det. Men snart är det jul! Vet alla här vart ni ska fira jul och nyår? För oss blir det hos min mormor och morfar och dom bor typ fyra timmar bort. Om jag fick välja skulle jag nog valt att fira i Finland hos fammo och alla mina släcktingar där. Senast var ju för flera år sedan. 
 
Igår var vi på sjuårskalas, min kusins dotter har fyllt år. Senaste gången jag träffa min kusin var i oktober när jag var på bröllopet men hennes dotter daniella var senast i somras efter hon hade haft magsjuka och dagen efter fick jag det.. score! Haha men nu måste jag seriöst sova så jag inte blir så himla trött i morgon. Natti natti! :) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback