LÖRDAG

 
Godmorgon! Ligger fortfarande sängen efter en sen kväll igår. Jag har bara varit nere och ätit frukost men sprang upp såfort pappa tog fram en läxa och skulle börja förhöra oss på. "Inte nu pappa, inte nu". 
 
Idag vid 02.00 somnade jag tror jag och jag var helt kall och trött, det var så skönt att lägga sig i en varm säng. Igår hände en hel del. Vi körde lite YOLO hahah via cykeln och det slutade med att vi fick punka haha. Sen gick vi (jag sarah lisa och oscar) till donken och åt lite och väntade in Anton och Fredrik. Kvällen slutade hos Anton. Jag skrattade så mycket åt oscar att jag har för tillfället träningsverk i magen haha. Men det var en rolig kväll igår och tror det blir gänget idag med.
 
Vid halv två tiden drar jag och mamma in till stan för att köpa julklappar och jag behöver ett par jeans så det tänker jag köpa. Måste börja fixa mig snart så hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback