Söndag

Hejsan, nu är det söndag och i morgon är det skola :( Idag tror jag vi ska ner till Alby friluftsgård och åka skridsskor, och baka två tårtor till mamma fast hon fyllde år i torsdags. Min syster kommer hem idag med sin pojkvänn och jag längtar jätte mycket. Hon ska testa tre klänningar hon har beställt till ett bröllop som hon ska på, det vill jag också se! Förra helgen hon var här började vi prata om tatueringar och då kom hon på att vi kunde göra en syster tatuering och det skulle vara shiit kul! Jag ville ha en en text på axeln där det står litle sister på min och big sister på hennes. Fast vi gör det kanske när jag fyller 16. Om en vecka är det prao! Det ska bli spännande och "jobba" på dagis. Bara inte alla är snoriga och äckliga D:
 
Mellodifestivalen i går då! Synd att Robin vann med YOU. Jag röstade på Anton Ewald men Ulrik Munter var också bra men när han låg först där och såg att Anton låg långt ner så ville jag att Ulrik skulle vinna men nää! :( 
 
 
Min morbror kom till oss i fredags och gav mamma dom här. Hans fru var med och sov en natt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback