Finland!

Hej, nu har jag varit i Finland och haft det jätte bra! Här kommer lite bilder. Det börjar med i Åbo sen till Vasa!
 
vera!
oliver och william
saga
saga och pappa
mio
vera vill inte bli fottad!
bus med william
..och jag, mitt hår blir lockigt efter duschen
bastu
mot vasa
 
 
i vasa, william med linus
min kusin emma sätter 4000 bitars puzzel med hennes fästman
linus ville visa upp sig lite i kameran
kalas för linus, hans mamma (min kusin) gör otroliga bakelser
angry birds finns överallt i Finland
lilla liam
jag och emily* åker skriskor
william
min kusin med sonen liam
hemväg i nya viking line Grace
otroliga hyttar
cool design!
på restaurangen fick vi kort som vi använde för att få mat 
Frank´`s restaurang
 
 
största tax freen jag sett på en båt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback