Zakynthos!!!!

Hej nu har vi kommit hem från Grekland. Både skönt och dåligt.. Vi har haft en toppen vecka! Varmt och ganska god mat. Mamma och pappa var på zakynthos för tio år sedan med många av pappas kusiner och vissa andra, så dom var typ 23 pers. Och dom hade tydligen jätte kul och det dom inte visste var att vi bode typ en strand i mellan det hotellet dom hade bott på så vi märkte det den kvällen vi kom dit och gick dit. En speciell person som heter Maria, som äger hotellet, kännde igen mamma och pappa så hon blev väldigt glad. Speciellt hennes bror som blev jätte glad!! Han var lite jobbig, han var för på och högljudd och glad, haha. Men han kallade mig "queen of greece" och sa det till alla som kom till hotellet haha. Hans fru och barn var där så vi lekte lite med dom på kvällen men dom kunde inte engelska så det var lite svårt hahaha. Han sa inte bara "queen of greece", han sa också alltid "ella sofia" som tydligen betyder, kom igen sofia!. Många tyckte jag hade ett vakert namn också, varje gång någon frågade vad jag hette så ba: "what beautiful name!" haha ganska nöjd!  Men iallafall.. Vi har badat varje dag och solat. Jag har inte direkt så bra piggment så jag brände mig som fan runt bikini linjen och axlarna som jag just nu fjällar bort.. men ska duscha och försöka få bort det värsta så jag få finare färg under. Jag har köpt lite saker också, speciellt armand! Jag älskar ARMAND som finns utomlands! Zkynthos slår allt hittills! Tagit över 500 kort.. hehe hoppas ni orkar se vissa av dom! hahaha! Men nu är jag hemma och det är faktiskt skönt. Ska få min tandställning i morgon också så den har jag längtat till och så blir det Finland om tre veckor! Blider kommer nooo! :)
 
 
mer bilder kommer............
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback