Söndag!

Hej! Idag (konstigt nog) vaknade jag upp och ba: "yes det är söndag och i morgon måndag! "
hahaha wtf? Det är väl bara för att det är skolavslutning snart och jag vill bara att skolan ska vara över! Men i morgon är det ju "camp vally*" och jag är inte så jätte sugen direkt på det för det ska vara dåligt väder typ och regna och det är inte så nice! Asså gud ni som var i Tyresö måste väl ändå ha hört åskan! Jag brukar inte vanligt vis vara rädd för åska men när jag satt i mitt rum och det kom värsta mullret så allt typ skaka och det kändes som om det skulle vara i en minut blev jag lite orolig. Hahaha jag messa Sarah på en gång för jag vet att hon inte gillar åska haha! ;p

Men idag iallafall har jag designat om två tröjor och klippt av ett par jeans! Jag har legat och tänkt på det i flera dagar så jag tänkte att nu är det dåligt väder, har inget att göra så varför inte? Hahaha! shortsen syns inte så mycket men årkade inte ta bild på dom och så har jag gjort en egen rosett med ett hårspänne så man kan ha den i håret! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback