Hej

Hej! Det var skiit länge sen jag skrev nått här! Har bara inte haft tid... Men nu ska jag försöka skriva minst varannan dag. Nu tänker jag berätta om min dag hihi!
 
En sak jag har tänkt på är att...Det är 15 dagar kvar till Zakynthos! Tiden går så fort. Jag längtade mer för några månader sen nu känns det som om man skulle åka till mormor och morfar typ.. hahahah! Jag har köpt en del kläder, det fattas bara en bikini och några toppar och kanske ett par shorts och nån klänning! och kanske ett par ballerina som kostar typ 50 kr på skopunkten hahaha. Jag ska ta så fina kort och inte spendera en sekund, ska gå upp tidigt och lägga mig sent! hihih. 
Nu är det den näst sista veckan i skolan, vi slutar ju på torsdag nästa vecka. Och nu harvi har " tema vecka ".
Där vi jobbar om droger och sånt och min grupp gör en film, det är ju sådär..
Jag ska också ta ett blodprov.. det är fortfarande nått som inte stämmer med mina värden. Så jäkla irriterande!
En sak som jag tycker är i alla fall positivt med mig är att jag kommer få tandställning i juni efter zakynthos, det längtar jag jätte mycket till!
 
HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback