Hej :( ●snälla läs!●●●

I morgon börjar jag med kortison behandling och jag är väldigt nere på grund av det. Hela min sommar har förstörts av det för jag kommer bli uppsvullen och inte kommer vilja gå i bikini och inte ha tajta linnen eller andra slags sommar toppar. Tänk att jag skulle bli sjuk från första början!! Jag skyller på sjuksköterskan som rekommenderade de här tabletter som jag blev sjuk av från första början, dom var till för min magkatarr. Så om ni kommer se mig lite rundare en vanligt så vet ni att det är pga kortisonen. Jag behöver såklart ert stöd nu!!! :'(
Man vill ju tänka såhär "åå nu är det tre veckor kvar innan vi åker till Finland! yey och om två veckor ska jag få tandställning! ! :D " Men nää...

Ni får inte kommentera dumma kommentarer om tex, man ser att du har blivit tjockare eller nått annat dummt för då blir jag seriöst ledsen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback