New york!

Hej!!! Asså ni kan inte fatt hur glad jag är! Vi har pratat om att åka till New york för några släktingar till mig skulle typ åka eller nått och då ville pappa kanske också åka. Och nu har typ nästan bestämt att vi sk åka nästa år! Mamma är såklart orolig över hur ekonomin kommer sluta och så men pappa vill åka och jag vill åka, jag sa faktis till pappa att vi måste nästan åka mest för min skull pga allt med att jag har varit sjuk och så och han ba "A det tycker jag med!". Det måste ju betyda nånting.. ;) Men i sånna fall åker vi i maj tror jag och stannar först i New york i några dagar och sedan åker till Florida för att åka till Disney World! Yey! 
.
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback