Nelly.com

Har hittat lite nytt från nelly. com som jag tycker om. Jag har ju börjat bli väldigt svag för skor och framförallt klack. Jag älskar den första mest för den kan man ha den till vardags eller det beror ju på om man gå i klackskor som jag inte har några speciella problem med, gick sen jag var fem typ haha. Den andra skon kan man faktiskt också ha till vardags och ändå ha stil, skulle passa bra till ett par "boyfriend" jeans ;). Som den övre. Den sita kanske inte skulle passa till vardags haha lite överdrivet tror jag. Men jag tycker den är jätte fin att ha på bal eller nått men såklart i andra färger. Jag har velat köpa den första skon sen den kom ut på Nelly. Jag får ju mest sko insperation av Kenza! Jag älskar hennes blogg men det mesta är ju mina tankar. hihi! Hittade också när jag var ock kikade lite på REAn på Nelly ett armband. Jag har ju typ ett exakt likadant fast ett halsband och vad skulle inte matcha bättre än ett likadant armband haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback