Marockansk olja

Den här oljan rekommenderar jag stort. Min syster har den och jag testade den och den gör håret otroligt lent och mjukt och så luktar den jätte gott! Den är dyr om man gemför med vanlig olja för håret. Jag köpte en olja idag på Smarket här i Finland som man kan köpa också typ på h&m och så och den verkar sådär men jag panik behövde och vi var ju inte nära någon sån annan affär och den kostade ungefär 3€ och den här kostar typ mellan 120 till 550 kr. Den andra heter Gliss hair repair från schwarzkopf. Men den här marockanska oljan är bra mot sommarens alla slitage. Som tex när du har badar i salt vatten eller klor och så. Sofia ger 9 av 10 sofior haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback