Revell - center

Hej. Idag var det en lång stund hos farmor och sen till Revell center för lite titt på kläder. Det jag gillar mer med finlands butiker är att dom är så mycket frächare och så brukar dom ha märkes grejer lite gömda i butikerna. Jag menar jag hittade Odd Molly butiken här idag och jag har varit i Revell center hundra gånger! Vad jag har missat. Det finns en butik som jag gillar lite extra som kallas Aukia och där har dom GUESS och LONGCHAMP tillexempel. Jag var och kollade ut en väska jag hittat på NK som jag önskar mig i födelsedags present men hittade bara i andra färger, och jag vet inte riktigt om jag önskar mig en sån. Det finna massa andra fina kläder här också.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback