TORSDAG

Idag var dagens planer inte så stora, vi tog dagen som den kom. Vi var vi stranden på morgonen, år lunch hos mi n farmors bror, åkte sen till farmor, efter åkte vi runt lite i Vaasa och sedan till min faster. Där kollade vi på en fotbolls match som min kusin skulle varit med på men hade problem med foten, dom vann! Min fasters hus ligger på andra sidan vägen och på andra sidan är fotbollsplanen så vi kunde sitta därifrån och titta! 
Men det har varit över 30`C här känns det som så jag måste ha fått färg.
Jag har börjat trappa ner ännu en gång med min kortison så jag hoppas att rundheten försvinner lite från body and face nu!
Imorgon blir det föräldra fritt hela kvällen för dom ska på MIN och williams kusin/syssling träff. Asså det är våra kusiner och sysslingar så vi borde få gå men vi är för unga, bajs, jag vill ju så jätte gärna gå men det blir en fyllefäst tydligen.. men vad gör det haha? Bara för min pappa är typ 20 år yngre än sina syskon så är ju alla mina  kusiner och sysslingar över 20 och 30 år och har typ egna barn... Så irreternade!
.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback