Sommar!

ÅÅ solen är framme och det är jätte varmt! Men det blåser ganska mycket. Men det gör inget! 
Min kusin har bakat trippel sats av choklad muffins som var jätte goda. Och så ska jag försöka börja läsa "Jurtjyrkogården" men det är så tråkigt men den verkar ju fett bra och så, haha. Jag vill ju se filmen heldre men alla som läst boken säger att den är bättre i boken. Jag tror vi kanske ska ner till Strömmsö och bada om det inte är för kallt bara. A men jag bara ligger och latar mig i värmen på svarta dynor som blir jätte varma, snacka om skink stek när man sätter sig ner hahaha! Men jag lägger nog upp något inlägg senare idag så får vi se sen ifall vi har badat eller inte, KRAM!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback