FACE THE FEAR BUT NOT FEEL SCARED

Hej! Idag åkte jag moppe för första gången! Jag var jätte nervös först innan men william övertalade mig och det var faktiskt jätte lätt att köra. Jag började med att skjutsa william, det kanske är lite konstigt för allra första gången men det gick toppen. Det är min kusins sons moppe, han är lika gammal som oss. Det brukar inte vara några poliser här i deras område så vi kunde åka runt där, haha. Jag har ju alltid varit jätte rädd för att testa efter en sak som hände när jag var liten. Jag åkte en liten cross här i Finland för flera år sedan och då drog den iväg när jag gasade och jag visste inte hur jag skulle bromsa så jag hoppade av den och den låg där och snurrade på marken.. hahaha, det gjorde jag aldrig om.
Idag blåser det som f*n. Så mycket att strömmen gick så jag har inte kunnat blogga pågrund av det.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback