SÖNDAG

Helloj! Idag har det inte heller hänt så mycket förutom att jag har varit hos min kusin och spelat och hoppat studsmatta, skypat lite och kollat lite på internet och så... I morgon ska vi flytta ut från min faster och in till min kusin för mina andra kusiner kommer hit med sina familjer från helsingfors, åbo och norge haha. Ingen ville tydligen bo kvar här i Vaasa haha. Jag vill hälst inte flytta ut för jag trivs så bra här, det är lungt och så är min säng jätte skön. Det kommer nog bli svårare för mig att skypa på kvällarna/nätterna som jag brukar när jag har sälskaps sjukan haha, för jag kommer nog få sova i samma rum som mina föräldrar och dom vill sova vid elva halv tolv..  
Jag gjorde min favorit sallad idag med hemmagjord dressing som är sjukt god. Jag skulle ha gått på bio idag med några personer och kollat på "World war Z" men jag orkade inte riktigt och så gillar jag inte riktigt zombie filmer på bio.. Läskigt haha nee. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback