POWERPARK

Hej igår var vi på Powerpark här i Finland. Det var ganska fint väder fram till 3, halv fyra sen började det regna men det stoppade oss inte haha. Det var bra att vi åkte igår och inte i onsdags när det var jätte fint väder för då var det bilkö för att få komma till parkeringen och en timmes vänta till biljettluckorna. Och det var nästan inge folk igår för dom flesta av finlands befolkning var typ där i onsdags. Så vi hade tur, vi kunde springa runt som galningar och behövde inte vänta längre än en minut vid varje atraktion. Bra va!? Jag åkte typ allt förutom tre saker och alla barn saker. Frittfall, boster ( nån sak som snurrar upp i luften ), och nån annasak som jag inte kommer ihåg namnet på men jag åkte alla bergochdalbanor! Efter var jag tjurig för jag var trött och hungri, jag ville ha gooodis! 
 
//COBRA! Den åker upp och ner, man ser inte riktigt hela på bilden.//
 
//den här åkte jag inte!!//
 
// flum ride //
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback