FREDAG

Vad händer? Här sitter jag och gör ingenting, funderar på om jag ska gå ner och va lite social med min faster..
Har varit hos fammo och sen och handlat idag. Jag älskar att handla mat här i Finland för dom har mycket mer mat och godare oftas, dom kan ha massor av olika sorter av kakor, godisar, yoghurtar, drickor osv, såå mycket roligare. Om man gämför i sverige. I kväll blir det grillat och min kusin kommer över med sina barn som vi nästan alltid är hos och spelar och så. Vi bor ju hos min faster som är mommo eller mormor som man säger i sverige till min kusins barn. Alla pojkar.. synd för det finns typ inte en ända flicka här i min ålder eller det finns en som heter Amanda som jag brukade var med när vi var mindre som är ett år äldre en mig. Vi hade jätte kul en sommar när jag sov hos dom en natt på deras sommarstuga men sommarn där på blev det inge :( Och så har det fortsatt. 
 
Jag har fixat mina kläder i min resväska. Det behövdes! Efter några dagar såg det ut som "hej kom och hjälp mig" i min väska och så har jag levt i några dagar. 
 
 
// kände mig lite som en prinsessa idag.. haha NOT!! //
//förlåt för dålig bild, men ni ser att det inte var den mest väl sorterades väskan//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback