Moi!

Hej på finska. Efter powerpark åkte vi till Vironen, min pappas kusins son familj haha. Eller min pappas kusins son är lika gammal som min pappa.. (inte så viktigt att veta men vill att ni ska fatta grejen)
 
Där fick vi hemma gjorda hamburgare. Jag var väl inte så jätte sugen på det med tanke på att jag åt två cheeseburgare efter powerpark och 40 minuter senare äter vi hos dom. Tugga och svälj men det var gott. Kände mig lite nyttigare när jag skippa pomesfritsen ;). Deras barnbarn var där som är 1,5 år som jag och william sprang efter eftersom ingen annan gjorde typ det, han hade ju ett mål och det var bilvägen. Vanligt vis är det alltid jag som springer och vaktar allas bäbisar men nu fick wille göra det. Jag hade en taktik haha. Deras äldsta som är ungens mamma var ju inte där men skulle komma så det var lite skönt när hon kom förbi och hämta honom senare. Vi hittade ju en gammal smällare/raket från nyår som jag, william och jonas som är 21 år åkte iväg och smällde. Fett busiga hahaha skoja! Det var fan på egen risk asså. Vi åkte lite ut på landet där det fanns vissa hus runt om kring men guuud vad den smällde vi ba hoppa in i bilen och körde iväg innan någon såg haha men tänk om någon ringer polisen.. uppsi! Sen fick vi skjuts hem av honom vid ett tiden och jag var såå trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback