Framme!

Hej nu har jag internet så jag kan lägga upp ett inlägg!  Eller jag hade på båten men det gick ändå inte.. 
Vi gick upp klockan 6.30 typ och klädde på oss och packade bilen och sen åkte mot Viking Grace. Vi åt frukost och gick sen och la oss för vi var så trötta! Vi hade ju hytt! Sen vaknade jag typ vid halv elva och fixade mig. Vi har suttit på däck i solen och kollade INTE över bord! hahaha. Sen åt vi buffe och jag tyckte den här buffen var mycket godare än den buffen man får på dom här andra båtarna, som amorella, isabella och cinderella. Vi kommer tyvär inte åka Grace hem så får väl lida lite haha. Jag tyckte faktiskt om den här båten, jag hade feeeel. 
Båten kom iallafall i land strax före åtta eller nio finsk tid och vi åkte direkt till min kusin med familj och ska bo där en natt för dom bor ju här i Åbo där båten går i land, så vi åker nog upp med dom till Vaasa som tar max 5 timmars bilfärd, TOPPEN! -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback