Godnatt! :)

Hej nu har vi kommit hem från min syster och vi åt en jätte gooood tårta! Men jag var tvungen att börja packa med en gång och jag tror jag fick med halva gadderoben. Jag har alltid med mycket kläder till Finland för vi stannar alltid där så länge. Man behöver ju typ olika kläder för varje dag som typ, pyjamas, kläder för dagen, nått finare till kvällen och något varmt ifall det blir kallare. Bikinisar och typ 9 par skor har jag med mig. Amen ni vet, spring skor, hunter, ballerina, klack osv. Jag tar alltid med kläder som jag är osäker på för det tar tid för mig att välja kläder och då vill man ju ha alternativ istället för och bara " ååå helvete, skulle ha tagit med det..." osv.
Man kan ju alltid shoppa i Finland. Dom har ju exakt samma klädaffärer och så är priserna lite billigare. :D 
Jag tycker det är jätte smart att använda kassar från tex NK och VS när man ska resa och inte har tillräckligt med väskor eller utrymme. Jag fick NK kassen av min syster. Hon hade fått en Mickael Kors väska av sin pojkvän! Den var super fin! I Victorias secret kassen har jag lite grejer som sladdar och hörlurar till båtresan men jag har såklart min svarta väska också till annat som ska med på båten. Hur ska man klara sig på en båt i tolv timmar liksom? Måste ha datorn och allt med mig. Kommer dock inte kunna blogga om dom inte har gratis WIFI någonstans i båten som jag tycker dom borde.. 
Aja nu måste jag sova, ska upp typ klockan 5 eller nått eftersom båten går innan åtta! aaaaa
Godnatt! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback