Hej sverige!

Godmorgon! Har precis kommit hem från Läkaren. Inga speciella nyheter direkt och det blev ett blodprov i fingret som jag bad om eftersom inte diggar långa nålar. Nästa besök blir i september för njur kontroll, buuuuu. 
Har varit i affären och köpt lite gott till mig haha! I morgon blir det nog in till stan och hänga lite på mammis jobb och kanske kolla lite i affärer, får se. Måste ju skaffa det sista till Finland! Åker ju på Lördag och jag längtar så hääääär mycket! Ingenting slår Finland. Det blir dagbåt som kommer ta en hel dag men man kan väl alltid sola på däck eller nått, åker ju nya VIKING GRACE, jag gillar inte den båten riktigt, för trångt och så tappade jag bort mig ganska lätt första gången haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback