Godmorgon!

Hejsan Igår blev mitt hår jätte fint tycker jag! Det är mycket skönare nu med kortare hår för man vet ju typ inte vad man ska göra av det när det blir för tjockt/lockigt/stort... och så tycker ju jag att det ser lite mer vuxnare ut haha. Till lunch sushi!
 
Grönalund var verkligen kul igår. Vi kom typ vid halv fem och det var en bra ide eftersom det var ingen kö utanför  när vi skulle köpa åkband och så. Och så stannade vi till det stängde, runt 23 tiden. Åkte ungefär allt som var roligt förutom frittfall, kattapullten och eclips. Man var helt slut efter och jag somnade nästan på en gång jag la mig i sängen, sorry anton för att jag inte hann spela haha. Dagen började med dåligt väder, mulet med mörka moln men det regnade inte. Sen blev det varmt och soligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback