Ja men godmorgon då!

Jag sov ju sådär... Mina kill kompisar väkte mig fyra finsk tid genom att spama kik! Seriöst jag ska åka 5 timmars bilfärd idag. Inte ok! Jag skulle ju ändå kunna sova i bilen men det går inte. Och plus så väkte deras grannbarn mig. 
 
Vet inte riktigt när vi åker men vi skulle förbi någon park typ där man kunde hyra någon cyckel som fyra kunde sitta på. Skit tråkigt jag vet! Jag vill bara till Vaasa och träffa min kompis Linus och spela. Hahaha. Jag kommer ja ha lite kul i bilen för jag kommer ju sitta och kolla på serier på datorn, hoppas bara batteriet håller! Ett avsnitt är ju 20 min långt typ så tre avsnitt är en timme, och jag tycker ett avsnitt går väldigt snabbt att titta på. Jag har gjort en liten plan och det är att jag kommer ta med laddaren in på matställenerna när vi stannar för att ladda samtidigt vi äter, hoppas det går. Nu blir det frukost. SYNS SEN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback