Hmm.

Hejsan. Idag är jag på dåligt humör för många anledningar, t.ex. jag har ont i min mun för jag fått svullett tandkött som gör ont när jag äter, som är jätte irreterande. Jag är alltid hungri men kan inte äta ordentigt för jag har ont i munnen. Jag är lite hänging från att ha varit sjuk. Det är piss dåligt väder här den här veckan, som tur åker vi hem på fredag. Asså vi har inte badat en enda gång i Finland! Helt sjukt! Jag tror det här är den sämsta semetern till Finland ever, den har aldrig varit så här. Det brukar alltid vara fint och varmt ute...
 
Idag iallafall har vi inga planer.. Tror vi kanske åker in till stan eller något annat.
.
VILL TILLBAKA TILL VÄRMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback