Hej!

Hej! Idag har jag ingen koll på vad som ska göras eller vad som händer men förhoppningsvis åka någonstans och  köpa det sista till Finland. Även om det är typ två veckor kvar ungefär.. Men jag blir lite stressad. Skulle faktiskt vilja åka och kolla på på ett par vita låga converse för dom är ju ändå jätte fina till det mesta. Jag vill också köpa ett par till blå jeans från salt eller från någon annan affär, en EGEN mössa från carlings för dom är ju ändå jätte sköna och tänk på kvällen i Finland med alla mygg så slipper man några myggbett på huvudet. Vill också köpa ett till par blåa shorts och en enkel t-shirt. Och i morgon ska jag klippa mig klockan tolv. Det kommer bli typ 10 cm kortare för jag är så trött på långt hår nu. Det börjar ju bli mordent med kortare hår, iallafall till brösten men så kort tänker jag inte ha. 
 
I morgon blir det Grönalund med Sarah! Mina föräldrar ska dit med två kompisar och ha femkamp och då kunde vi lika följa med så dom betalar för inträdet och så haha. William ska också dit med en kompis så dom kommer ju också vara där. Men jag vill inte vara med någon av mina familjemedlemmar haha. Och så blir det ju klippning! 
Ha en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback