Gooodmorgon!

Hejsan! Idag var jag tvungen att gå upp lite tidigare för jag ska till ögonläkaren runt tio/elva.. vet inte exakta tiden. Jag ska ju hela vägen till Huddinge och det tar väl en halvtimme ungefär att åka dit. Jag hoppas på bra nyheter idag om ögonen, så jag får slippa ta dom där ögondropparna! Jag har ju börjat att äta kortison nu och det har jag gjort snart i en vecka. Och jag har nog märkt att jag har börjat bli lite rundare i ansiktet, magen och benen. Det kommer sakta och jag hoppas att det inte blir mycket värre. 
Jag ska ju få min tandställning på onsdag nästa vecka. Det är ingen vanlig tandställning, den här sitter i gommen med en tråd som går framför mina övre framtänder, alltså dom sex första tror jag. Hoppas bara inte dom kommer spänna allt för hårt i början och dom räknade med att jag skulle få ha den högst ett år eller lite till, det beror på hur mina tänder vill sammarbeta. Jag kommer ju kunna ta bort den och så men nu bara när jag äter och borstar tänderna. 
 
Jag längtar asss mycket till Finland! Vi ska åka tror jag 13 juli med dagbåt... Det kommer bli väldigt långtråkigt. Fast inte lika mycket med min nya dator :). Haha! Fast några av mina släcktingar kommer kanske åka med den båten på kvällen från finland och sen möts vi på samma båt på morgonen där på. Så det blir som en liten kryssning för dom hihi. Jag lägger upp nått inlägg på dagen senare om jag kommer ihåg haha! Ses! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback