Godnatt då!

Nu gör jag ännu ett inlägg haha. Men jag kommer alltid på nått att skriva om. 
Iallafall idag kom min syster hem från Cypern och ska stanna i några dagar. Hon fyller ju år på fredag! Förhoppningsvis följer hon med mig till tandläkaren på onsdag när jag ska få min tandställning. Vi har också fått ett nytt internet och det är awesome eftersom vårat gammla kunde helt plötsligt stängas av och så kunde det ta några minuter innan det gick på igen men nu är det på hela tiden och är väldigt snabbt. Vi har också fixat nu så vi har jätte många kanaler så nu kan vi se på allt möjligt haha!
 
Jag tänkte nu lägga upp lite bilder på mitt hår efter jag har klippt mig, jag känner att ni inte har fått någon riktig bild men nu kommer lite bättre... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback