Fiska!

Hej, idag vaknade jag och mådde tillräckligt bra för årka mig ut på en fisketur haha. Vi åkte såklart på morgonen. Jag fick innan lite jobbigt och andas i strupen, jag hade lite ont i magsäcken också, kände jag och jag trodde det berodde på att jag hade spytt som sjutton först men sen kom vi ju på att jag är faktiskt allergisk mot gråbo (nån slags gräs växt). Och det finns massor av sånna här utanför deras hus så jag fick ta en alergi tablett och jag tror det kanske hjälpte lite för det gick ju över.

Iallafall vi fick mycket napp! det gick ganska snabbt mellan varje fisk och vissa fick vi ju slänga i men dom flesta sparade vi ju. Blev bara abborrar.
.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback