Bröllop

Hej, jag har varit inne och kollat på klänningar till ett bröllop jag ska på i Oktober, dagen efter min födelsedag... ^^ Men iallafall det är ju på hösten och då kan man ju inte ha allt för tunt men det är bara att sätta på sig ett par nylån strumpor och en jacka eller någon fin kappa. Fast jag kommer nog ha en vit tjock kofta inne och en kappa eller nått när man är ute. Men det här några som jag har tittat på
...
 
 
 
                                    // dom ser ju såklart mycket bättre på modellerna//
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Älskar den lila (tredje). Den är ju lite höstig också :D å sku passa dig perfekt!

Svar: Aa den är jätte fin! Amanda ville också kanske ha den så får se! :)
Sofia Granberg

2013-07-27 | 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback