TORSDAG

Hej.
Snacka om att den här veckan har varit tråkig. Har bara suttit inne eller varit en kort stund med kompisar och ha badat. Jag kan inte direkt bara åka och shoppa för jag ska spara mina pengar nu till NYC. Fast det finns ju vissa saker jag skulle behöva innan skolan börjar men det får jag nog ta med mamma eller pappa haha.. om ni förstår vad jag menar. Måste ju köpa ett ridspö också för jag börjar ju igen på torsdag nästa vecka, LÄNGTAR! 
 
Idag har jag faktiskt varit lite duktig att orka ut på en cykeltur. Jag var ganska svettig efter, det var många backar... haha. Jag har inte varit på gymmet på länge men ska börja nu igen, känner mig faktiskt ganska taggad över det. Jag har ett litet problem och det är att om jag ska spara ut mitt hår eller om jag ska klippa mig igen? Det kanske skulle vara smart att spara ut mitt hår till jag ska på bröllopet så jag kan välja bland lite mer frisyrer att ha. Kanske ska spara? Eller jag vet inte. Imorgon har jag inte heller några planer, oj vilken chock! hahaha. Så om någon vill hänga eller nått hör av er. Men det ska typ bli dåligt väder så då känns det ju helt väderlöst, men aja. Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback