T R Ä N I N G

Hejsan!
Kom hem från träningen för några timmar sen och har inte kunnat göra ett inlägg tills nu. Träningen gick as bra! Kämpade extra hårt och det spänner i armarna så fort jag lyfter på dom. Hoppas jag har träningsvärk i morgon så jag vet att det gav effekt. Eftersom jag gick direkt hem efter idrotten idag i skolan för det var vår sista lektion så bytte jag inte kläder eller skor. Men då glömde jag mina låga converse kvar i omklädnings rummet och jag kom på det innan jag stack till gymmet så pappa fick åka och hämta dom, ibland har man bara dom bästa föräldrarna!
 
Tog lite bilder på min jacka som jag tycker är så fin så ni får lite bättre titt på den och pappa köpte ett par svarta nike short till mig och jag gillade dom ganska mycket faktiskt, jag bad om ett par till ute idrotten för det blir så otroligt varmt. Hörs i morgon Kramiis!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback