SÖNDAG

Hej!
Asså ni förstår inte hur mycket grejer vi har städat undan idag och allt från ett rum. Vi har rensat kläder och saker från min systers rum och hon var jätte glad efter och vi har också möblerat om så nu ser det mycket finare ut. Pappa kom hem med en ny cykel åt mig också från biltema och det ser typ ut som min kompis cykel, det blev jag lite besviken på för jag vill ju såklart inte ha en likadan men hoppas det inte stör någon, haha. Jag behövde verkligen en ny cykel för kedjan hoppar hela tiden och jag skadar mig varje gång den gör det för jag är aldrig beredd. Mina växlar har slutat att fungera så jag kan bara växla mellan 1 och 2 men dom känns lika men jag har egentligen 7 växlar. Och så är det trasig på vissa ställen. Den är bara en stor j***a skithög helt enkelt.
 
Bara för att vi ändrade i min systers rum blir man ju sugen att göra om i mitt rum och jag har kommit på hur jag vill ha det men mina föräldrar går nog inte med på det.. Asså jag brukade göra om i mtt rum typ hela tiden när jag var mindre, jag skulle alltid möblera om.. Och jag tror jag ska göra någonting med mitt rum lite senare haha. Kram.
.
//låg lite i solen när vi tog paus//
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback